Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Monday, January 3, 2011

Teluk Intan wiz my buddies on 1/1/11 =)

(dengan perasaan yang masih excited sebab baru wat blog)

Seperti yang saya janjikan dalam post saya yang lalu (yang lalu??my first entry laa..hehehe macam dah byk aku punya post kan?! ^_^)  trip saya pegi kenduri kawen lecturer kecik molek kat Teluk Intan + makan angin sampai kembung perut..enjoyyy~





kamera senget atau memang menara condong yang tak seberapa condong itu yang condong?! (apa aku taip neyh @_@)

                                                |aku yang tak mengerti|


                                                          ::vandalisme dimana2::



                                                                     ::Pinky Gurl::

                                                ::neyh time kat Giant-Rapid Mall Teluk Intan::

No comments:

Post a Comment