Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Monday, January 10, 2011

AJL 25.. @_@

ANUGERAH JUARA LAGU 25

Siapa yang tak minat ofcourse takkan ambil "cakne" tentang AJL 25..
tapi kami satu rumah sewa pas buletin utama dah get ready dah depan tv..hahahahaha..
YUP...!
 depan tv jer yang disediakan oleh uncle Tuan Rumah Sewa..memang best arr..yela tengok ramai-ramai.. 



Ally Iskandar:Cheryl Samad:Faizal Ismail

Gandingan yang sangat best walau Cheryl kelihatan agak kekok sedikit pada mulanya..tapi Ally dengan Faizal memang best arr..pendek kata (bukan Ally kata k) 
"memang MANTOPPP lah.."


~ana rafali~

Neyh la juara AJL 25: Ana Rafali-Tolong Ingatkan aku..
Juara yang berjaya merangkul hadiah pertama RM35 K.
Lagunya tak dapat saya nafikan memang best..TAPI..
as a winner?? Saya rasa ada lagi yang The Best and layak menjadi juara..
Mulanya bila diumumkan pemenangnya saya ingatkan Yuna-Cinta Sempurna..
alih-alih Ana Rafali..
Saya akui agak kecewa la dengan keputusan malam itu...


Yuna-Cinta Sempurna



Actually saya expect Faizal Tahir yang akan menang..performance Faizal dalam Hanyut memang The Best! Bila Faizal menang Best Performance..YUP..he deserve it! =)  


 Last performance Ex-juara Lagu Siti Nuraini @_@ eh3 Siti Nurhaliza la..hehehehe perasan la pulak!
Kak Siti memang mantain la..


YES!
kalau kak zaina zain yang bertanding memang confirm anugerah digondol olehnya. Dari dulu sampi sekarang suara tetap mantoPPP beb!
Tahniah kak Ziana.


Apa-apa pun keputusan para hakim adalah muktamad. Bagi yang menang tahniah ok..tapi yang kalah..dun worry la..saingan yang sangat sengit..! Yuna and Faizal Tahir..luv uollz =)



p/s dengar kata ada page baru kat facebook anti Ana Rafali??? Patut ker?? Korang anti ker korang benci ker RM35 K tetap jadi milik dia..So korang kutuk dia macam mana pun dia bahagia jer..so tak payah la tambah dosa korang kutuk-kutuk orang..PEACE NO WAR.

p/s 2 tahniah ANA RAFALI XOX..

No comments:

Post a Comment