Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, January 5, 2011

Gempax Gempa Gempita.. @_@

...hahahahahaha...nak intro pun saya rasa nak mengekek2 (gelak guling2) dulu..masa balik dari cuti semester hari tuh (28/12/2010) saya dah perasaan ada something wrong somewhere kat saya punya bilik!!

tapi relax2 dulu..fresh2 lagi baru sampi kat rumah sewa ku nan indah permai ini (INDAH??? PERMAI?? bior betol chor???!) hahahaha..hurmm agak meletihkan (almaklumlah perjalanan dari perlis ke eipoh jauh jugak tuh) bila balik hari tuh saya perasaan ada bau pelik dalam bilik..bukak2 je almari..

MasyaAllah..!!!

penuh dengan taik2 yang wat saya punya bulu roma meremang and bengang! apa lagi dahla letih sampai berpeluh2 saya kemas and cuci segala benda..menyampah betol bila hampir 3 baldi saya mencuci baju2 yang kotor terkena tettt SI tettt dalam almari tuh!! Urghh..OK2!! relax dulu k..dengan selamba ku sapu, ku kemas and make sure saya punya almari and bilik kemas..OK!! settle dah..tapi rasa macam nampak kelibat sang tettttttt je kekadang tuh!! 

THEN..(back to hari neyh punya kes)

hari neyh betul-betul2 buat saya menjerit kalah tengok cerita hantu...hahahahaha..tadi masa saya masuk dalam bilik and switch on lampu..gedebab gedebuk lari atas katil ika, my roomate. OMG!!! besar gilerrrrrrr BAB! wargghhhh!! betol2 punya SANG KAK TI sedang wat 100 meter pecut!! huhuhuhu..lari turun bawah katil IKA..Sah itulah tempat tinggal dia sekarang..! 



TUNGGU APA LAGI..masa my roomate balik tadi saya pun story2 la gtau yang ada something bawah katil dia...tengah tengok buletin utama kat TV3 tadi kami pun mulakan operasi kosongkan bawah katil dia..Last kotak yang ditarik kuar ialah kotak printer dia..saya punya printer dah kasi cuci dah petang tadi..memang tak payah cakap ar dengan busuk kuncilnyer dengan taiknyerr yang penuh satu kotak printer...! 

Sabar2..

Masa ika buka jer kotak printer tuh..JENG3..aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! saya lah pulak yang wat larian 100 meter pecut keluar.. Ika pulak menjerit2 atas katil dari dalam bilik..Housemate saya pun hampir-hampir jer terkejut beruk..!!hehehe kelakar pun ada..saya dengan pegang penyapunyer..dengan gaya muka terkejoz + takut + geli..huhuhu..=) KAK TI tadi pun terkejut agaknyer disergah dengan jeritan ku terus pecut salah arah (means bukan ikut lorong yang aku pecut la..)
entah kemana dia menghilang..

| kalau comel macam mickey neyh okay la jugak |


Rupanyer kat situ dia punya tempat tinggal..roomate saya pun mulakan operasi check almari baju dia..(aku dah check dah..tuh yang spray lavender GLADE sebotol tuh untuk hilangkan bau hamisnyer urgghhh!!) Kecian pulak dengan housemate aku..5 6 helai baju dia kena gerit (bahasa bakunyer gigit la)..dengan blausnyer..hurmm sayang gak la..baju yang tak pakai lagi la, baju wiz valueable memory la, baju baru pakai sekali la..

urgghhh!!! aku rasa macam trauma (trauma la sangat kan) asyik teringat KAK TI tadi..camner la kalau masa aku tengah tido dia merayap-rayap dalam bilik aku?? huhuhuu tak leyh nak bayang la..eeeEEEeeee!!!Tadi saya dah royak (gtau) kat uncle tuan rumah sewa..sekali tunjuk bukti lagi..hehehe dia janji nak bagi sangkar perangkap esok..

hurmm tapi yang saya tak sanggup tuh..disuruhnyer siram air panas kat KAK TI yang terperangkap nati..aku pun HAAA??!!! sanggup ke saya nak buat camtuh?? kecian kott..kalau kita kena air panas sikit pun terasa pedihnyerr..neyh nak bunuh binatang camtuh?! OH NO~! ngak tegar si... 

p/s : tengah saya mengarut-ngarut, mengomel mencarut-carut neyh my roomate still lagi mengemas almari baju dia..hurmm..esok kelas kul10 am..so sweet dream semua.. XOXO (with hoping no nightmare about CIK TI lagi)

No comments:

Post a Comment