Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, January 29, 2011

I'm Going Home..

Hari neyh aku balik kampung..
hehehehehe..
even just 1 week..
tak kisah lah yang penting aku dapat balik..!

sementara tunggu In sampai, sempat gak aku meng-update blog neyh..

habis jer kelas entreprenuer and selling..
aku dah jadi macam lipas kudung..!
Kelam kabut bebenor..hahaha
almaklumlah, walau tiket petang pukul 3.15 PM..

Tapi aku dah belajat dari kesilapan..
hahahahha..aku pernah lari kejar bas kott???!
hahahaha..betul2 kenangan..

well..Moga selamat sampai ke destinasi yang dituju..
Semangat giler nak balik kampung!

p/s thanks to insyirah sudi ride-kan aku, aei and mira ke Medan Gopeng..!

1 comment:

  1. yo macekss.. aku buat blog baru tros.. chumelness.blogspot.com
    follow me keh?

    ReplyDelete