Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Friday, January 14, 2011

no more...!

oh no..........!
oh yeah..........!

so,
aku pilih oh yeah...!
My Facebook account has been deactivated for a while..
Amboi..belum sempat Facebook stop ekau dah stop dulu dah??
hehehehehehehe....=)
BUT dun worry keh..
i will be back.

tapi mungkin sedikit masa lagi..
aku betul-betul perlukan masa..
kerunsingan, ketekanan, kecelaruan, kekusutan di otak aku menghadkan segala benda...
yela bila dah semester akhir neyh.

Si Selipar Putus juga buat keputusan nak stop blogging.....
WHAT???

oh no.....!
hahahaha..gurau je la gila ke apa aku nak stop ber-blog
betapa perit getirnya aku akan tetap berblog..
macam aku cakap dulu..kemana si selipar putus nak pergi dengan seliparnya yang putus..kan3
kat sini lah aku..
dan akan aku cuba mengupdatenya selalu..
InsyaAllah... =)

No comments:

Post a Comment