Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, January 20, 2011

seriusly i'm so excited...

my friend asking me for Khurafat...
2 or 3 days before..


haaaa???
citer hantu tuh??
Oh nooooooo...!


seriusly, aku memang penakut!
sebenarnya dulu aku tak macam neyh..
aku bukan seorang yang penakut..

tapi tak tahu lah kenapa..
lepas my beloved dad passed away,
aku rasa dah tak secure..

aku takut dengan benda yang bukan-bukan..
hingga menyebabkan aku sangat mudah terkejut 
and sometimes aku sampai kan boleh menanggis sebab terkejut!

Yup..serius aku tak tipu..
bunyi printer pun kadang-kadang aku boleh terkejut..

Aku selalu kena bersedia agar aku tak mudah terkejut.

kemana aku dah melalut neyh???

okay2..
Si Selipar Putus is back...

so, 
my friend pun call la TGV..
unfortunately, no answer!
7 to 8 times..urggghhhh WTF!!!!

asal nak pegi ramai tapi memandangkan ada yang dah tengok..
selepas ditolak tambah..
tinggal 4 orang je yang available..

then pas kul 8 PM kami pun siap-siap nak pegi JJ (Jaya Jusco)
tanpa disangka-sangka, seorang cancel! Tinggal la 3 orang untuk pegi tengok Khurafat..
warrrggghhhh..cmner neyh?????
tak best arr..

BUT....
masa keluar nak masuk dalam keta..
Jeng3...
There is Abg Ashraf, Kak Zue, Ella and Akmal..
So apa lagi..dari 3 orang dah jadi 7..
memang happy giler and i'm so Excited beb!

SESAMPAI jer di JJ..
alamak....!

Khurafat 9.30 PM FULL-11.15 PM FULL

so dissapointed!
Paling2..my friend aei..
hurmmmm...seat depan sekali je tinggal..dah citer hantu..mana nak!

bapak la???
apa kami nak buat neyh???

APA NAK BUAT KO tanya???
apa lagi..lepak-King lah kami..
mengisi perut yang dah memang sentiasa penuh..
WOW..
Arun Thai jadi pilihan..at Tambun!

so the end of the story..
Khurafat...jadi Sembang and lepak-King at Tambun..


p/s aku ada main gan seorang baby neyh kat Arun Thai tuh(tak tahu la kot anak tokey),,nama dia apa ea??
aku lupa la!
Azlin Salin apa tah la..
tapi she is sooooo Cute beb!!!!!
hahahahha..=)

No comments:

Post a Comment