Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, January 5, 2011

Kesengalan Ku di Pagi Hari.. =.=''


(sambil mendengar: Justin Bieber-One Time)

Apahal la dengan aku pagi neyh..hurmmmm..(termenung sejenak) kesengalan + pelupa = apa ea?
hurmm semalam lepas je post entry Gempax Gempa Gempita kan saya ada bilang sama kamu yang kelas saya pukul10 am..hehehe tersalah tengok jadual la pulak kan..actually pukul12 la macekkkk!!! ayooo..ayooo..amma appa..yenadeyy??!

aku neyh siap bangun awal, mandi, basuh baju, bersiap-siap ala-ala nak pergi kelas la..pergi sidai baju..jalan pergi ambil buku yang saya hantar kat kedai depan rumah..sekali terlintas pulak nak tengok jadual..berfikir sejenak 'betul ker aku punya kelas 1 subjek je hari neyh?' yela baru nak start kelas mana nak dihafalnyer jadual kelas nyer chorr... tup-tup..INTERNATIONAL BUSINESS (12-2) at 301..haaaa??! aku dah siap kot?? apa kena la dengan aku hari neyh..hurmm my roomate pun dah siap mandi masa tu..hehehe maaf la k..salah tengok jadual la pulak..=) (=


p/s : apa salahnyer bangun awal kan..itu pun ko nak kecoh-kecoh!











No comments:

Post a Comment