Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, January 11, 2011

FACEBOOK WILL END on March 15th

WHAT???!!!!

itulah tangapan pertama bila saya dapat tahu..Facebook akan ditamatkan! No more FB..ada kata itu hanya khabar angin..tapi kalau itu yang berlaku habislah kawan-kawan aku lost contact. Bior benor chor??

We wait and see je la kan3...Face will end on March 15th..saya jumpa page neyh pun kat page my cute lecturer..Miss Azlin Rahim haaa...so get ready la nak balik ke Friendster @ Myspace...

BUT jangan risau..saya still akan setia dengan blogspot.com neyh..hahahaha..mana lagi SI SELIPAR PUTUS nak pergi dengan seliparnya yang putus..kan3







so.....
sebagai kenangan...kalau betul-betul la facebook nak stop..saya captured FB saya sebagai kenangan...
hahahahaha.. (wink'')

No comments:

Post a Comment