Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, February 3, 2011

Nyaris Accident..

Ya Allah,
Aku bersyukur kepadamu kerana menyelamatkan aku dari segala malapetaka yang menimpa.
Amin.


Actually,
banyak kerja aku hari neyh nak kena settlekan.

1.Nak pergi isi minyak moto
2.Nak pergi report telefon rumah rosak
3.Nak pergi bayar bil
4.Nak pergi renew roadtax and my lesen
5.Nak pergi bayar sewa rumah kat Public bank
6.Nak pergi usha tiket bas hari ahad (entah ada ke tak kalau takde alamat aku balik ipoh hari sabtu..huhuhu)
7.Nak pergi beli barang komputer adik aku
8.Nak pergi beli buku latihan adik aku untuk subjek kimia dia
9.Nak pergi beli barang2 dapur my mum
10.Ambil baju

Urmmm..banyak kan nak aku kena settle??!
ok back to aku nyaris accident...
disebabkan ada dua mahkluk Allah yang drive dengan lekanya nyaris nyawa aku melayang!

Actually aku dah bagi signal kanan untuk belok..Satu kelisa kat belakang aku tak perasan aku nak belok dia terkejut agaknya dia terus tekan brek and belok ala2 lagak ngeri ke kanan..belom sempat aku belok dia dah pun belok..kalau dia tak sempat belok memang dia dah langgar aku dengan Wave 2 roda aku tuh!
hurmm..nasib la time tuh tak de kereta dari depan..

Aku yang terkejut bunyi menyakar tayar kereta dia dengan selamba tengok cermin kanan aku..! Then aku belok and terus berhenti kat sebelah dia!

yang peliknya diaorang tengok je aku dari dalam kereta sampai laa aku ketuk cermin tingkap kereta diaorang and suruh turunkan cermin..
rupanya diaorang takut aku sound diaorang..!hahahaha malangnya diaorang salah..coz aku yang mintax maap!
ehh baik lak aku!

yela, aku tengah banyak kerja lagi..so pas mintax maaf aku terus blah..actually time tuh aku macam takde perasaan laa..budak yang drive kereta tuh terus tarik dia punya kaca mata hitam and mintax maaf sebab tak perasaan aku kat tengah jalan tuh! haiyooooo!!! budak2 pompuan dua orang tuh diam je lagi kat situ maybe sebab terkejut masa aku dah blah jauh dah.

Erm, so sebagai pengajaran bawak kereta tuh berhati-hati lah! kadang2 kita berhati-hati tapi orang lain yang drive sesuka hati! so nak salah kan siapa?? tepuk pipi rasa sendiri.. okeh! =D

No comments:

Post a Comment