Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Friday, February 25, 2011

H.A.T.I part 1

Listen to >>> Sarah Bereilles : Gravity
Bila bercakap pasal hati memang sesuatu yang susah nak diungkapkan..
ye la..hati kita siapa yang tahu kan kecuali Yang Maha Esa?! Marah, sedih, benci, cemburu, rindu, suka, duka, gembira, bahagia and macam2 perasaan laa ada....hurmmm... Oh hati..Oh hati..Oh hati..Oh hati.. HATI AKU?!

Hati aku??
siapa yang tahu?
siapa yang peduli?
who's care?!!!

DIA?
entah kemana...
DIA?
entah dimana...

mengapa perlu DIA dalam hidup aku?!

>>>>>>>>>..................

perlu ke kau hadir dalam hidup aku kalau kehadiran kau sekadar menyakitkan hati aku semata-mata?
perlu ke ada kau di sisi aku sedangkan hanya untuk derita?
perlu ke kau di hati ini kalau sekadar untuk melihat aku kecewa?
perlu ke kau hadir di depan aku kalau sekadar untuk melihat aku menanggis kerana kau?
perlu ke??????
aku tanya kau!!!
PERLU KER?????????!

aku tak pernah pinta kau hadir dalan hidup aku!
aku tak pernah pinta kau mencintai aku!
aku tak pernah pinta untuk kau menyayangi aku!
aku tak pernah pinta untuk kau berada dihati aku!
tapi kau hadir untuk memberi aku semua itu!

saat kau hadir dalam hidup aku..
kau buat aku bahagia..tapi mengapa kini segalanya berubah?!
mengapa?
aku tanya kau....!
MENGAPA???!
kini..
kau sakiti hati ini...
kau buat aku menanggis..
kau tak peduli tentang hati ini..
kau tak peduli tentang perasaan ini..
kau tak lagi peduli tentang aku!

tapi....
kenapa aku masih mengharap kau akan berubah?
mengapa aku masih mengharap kau akan menjadi seperti dahulu..
mengapa?!

tapi itu semua..
MUSTAHIL...!

kau tak akan berubah!
kau masih ingat kau pernah berjanji kau akan berubah..
kau pinta aku berikan kau peluang..
kau pinta aku buka sekali lagi pintu hati aku untuk kau!
tapi kau tak pernah menghargai segala peluang yang aku berikan..!
jelas..KAU TAK AKAN BERUBAH!
no matter what! (FULLSTOP)

kini..
aku menanti..mengharap.. agar masa dapat mengubati luka di hati ini..
sekalipun parutnya tetap ada..

dan...
KAU??
biarlah masa lalu menjadi kenangan..
berlalu bersama angin yang menyapa diri ku dan terus berlalu..
dan aku...?
aku akan teruskan perjalanan hidup aku yang aku belum tahu dimana penghujungnya..
andai sudah suratan takdir bahawa aku adalah milik mu..
takdir juga yang akan menemukan kita kembali..
dan aku masih berdoa dan berdoa agar...
kita akan kembali bersama....

kau tak kan pernah aku lupa..
sekalipun tak kan pernah aku lupa...
biar sesaat, biar setahun..
kau tetap disini..
tetap di-H.A.T.I ku.



nothingmoreandless: akan aku ubati hati ini and no matter what i believe that there is something that will bring me back to you.....!

>>> ini luahan hati aku kerrr??? uollz rasa macam mana?? k.i.v dulu soalan itu okeh?!
|bak kata Dato' Siti Nurhaliza: No komen!|

No comments:

Post a Comment