Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, February 1, 2011

T.A.W.A.F

Tawaf??
aku pergi haji ker umrah??
eh3..
belum ada rezeki lagi..insyaAllah suatu hari nanti ok?!
Uollz doa2kan lah..

sebenarnyer today aku teman my sis, Mina pergi settle beberapa perkara penting kat Kangar rinie..
hehehehe serius gua cakap lu memang gua tawaf habis satu kangar nak tak nak dua tiga kali gua pusing sana sini..hehehee..

aku temankan akak aku pergi buat Surat Daftar Kelahiran yang musnah dalam kebakaran hujung tahun lepas. So terpaksa la buat yang baru. Sampai2 saja kat Jabatan Pendaftaran tuh..mak oiii ramai giler orang..nak tahu berapa lama kitaorang kat situ hampir 4 ke 5 jam!! Yela nak settlekan 7 Surat Daftar Kelahiran lagi..Isi borang lagi, siap terlepas nombor giliran la..lari pergi wat salinan I/C la..haaa busy tak??Bayangkan, kitaorang keluar masuk bangunan tuh 3 4 kali..termasuk la time kakak aku tertinggal Surat Daftar Kelahiran yang baru buat tuh kat atas Mesin Atm kat dalam bangunan tuh..!


Penat owhh...
hehehehe.kakak aku lagi la tension mana nak settle duit dalam akaun bank dia esap..RM451..HILANG!!! banyak tuhhh! Hampir sebulan loan mara aku tuh! haaa..Korang semua selalu2 la cek korang punya akaun..kadang2 tanpa kita sedar total amaun dalam bank lesap..kata orang tua2 wat naya ja..kan3

So dari bank ke bank, dari satu tingkat ke satu tingkat, dari sana ke sini, dari hulu ke hilir..wahhh memang busy kalah MB kott..MB pun maybe tak busy macam kami hari nieyh..hahahahaahah..
Apa pun sebelum balik...memang kami dah pastikan semuanya settle..Dari pukul 9 lebih keluar dekat kul 6 baru sampai rumah..

p/s abg yang jaga kaunter kat JPN tuh baik laa..berbudi bahasa lak tuh..hehehe ^_^ berkenan nak buat menantu la..thanks la sudi layan kerenah and soalan kami yang macam2 sampai kelihatan dia pun tak tahu apa yang patut dia jawab. =)

1 comment:

  1. awhhh.. aku lebih tertarik ngan cerita abg kaunter tu dpd cter ang.. muahahah!!
    weh, apesal bz sgat tu??.. uish2.. tertinggal sane sini la, masuk 2 3 kali la.. perghh!! hehehee..

    ReplyDelete