Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, February 24, 2011

Ngantuk derrr =.=''

semalam sampai Ipoh dah malam...
then acara jalan kaki balik rumah beramai-ramai!!
+++sarat dengan barang banyak giler2..kiri kanan tangan aku penuh sampai sakit tulang bahu aku..!
++ too tired..!
++12 AM letak kepala terus terlelap
 ++esok ada International Business punya Exam..
++ not ready yet..
++ cuba refresh balik apa yang aku dah baca last week and last night..!!
++pagi tadi bangun lewat
++sempat selak2 jer buku..
++focus more on slidenotes
++aku rasa aku boleh jawab exam tadi
++balik rumah kepala rasa berat
++aku on9 and cuba tido
++sekarang dah pukul 6.34 PM dah berjam2 dah balik dari kelas..
AND AKU MASIH BELUM DAPAT TIDUR!!! AND I'M TOO SLEEPY BUT I CAN'T!!
AND I DUNNO WHY?! >.<
***rasa macam pening lalat and mereng seketika.
****nanti lah baru aku update pasal Trip pergi KL tuh okay..
uollz nantikan lerr erk..
tataaa....zzzZZZZzzz    #_$



No comments:

Post a Comment