Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Friday, March 9, 2012

Shock of love...Part 2

still remember entry pasal Shock of Love part 1? or boleh klik kat sini..^_^


Actually cincin tu xlama dimiliki aku..why? haa nie yang teman nk kabor nie..
tak2..bukan pulang balik kat tuan dia la..hehehe sebenarnya setelah beberapa ketika berada di jari manis nie..akhirnya pada suatu hari, jariku yang manis xberapa manis ni telah tersepit pintu and sekali2 dengan cincin ni tersepit pintu...cer teka apa jadi??? bengkok 8 korang!!!! wahhh..punyalah takut sampai hampir 1minggu aku rahsiakan dari Mr.PJD..mana taknya kalau kena marah????! huhuhuhu..dia mana pernah marah aku..!

Ingat lagi ada sekali tuh masa keluar dengan dia, he asked me, mana cincin sayang? errrrr...ada tadi bukak pastu lupa pakai balik..dengan ayat tuh dia just angguk tanda mengerti..fuhhh...mau nak pecah peluh! mana taknya menipu..eh..tipu sunat jerrr!

then, after few days terus aku jelaskan hal yang sebenar kat dia..hurmm rupanya relax je dia dapat berita tuh..aku je yang beria-ria takut kena marah..hahahahaha

tapi surely aku kena perli..huh!

Tau apa..? Dia amik cincin bengkok 8 tu then got new one for me..! arggghhhhhhhhhh! biar betik..katanya nak g repair je! hahahahahaha lebih kurang macam yangatas tuh..gambar ni aku google jew.
Thanks cayunk..but soooo sorry sebab xjaga elok2 cincin first tuh!


Cincin nie yang first dulu few days before kena hentam dengan pintu...tinggal gambo jew arr!


nothingmoreandless: malas nak pergi kelas boleh x?!

No comments:

Post a Comment