Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Friday, March 2, 2012

The End of semester break..

Eh...betul ker??? Tampar pipi berkali2..rasa kejap sangat baru lepas habis final exam rupanya dah nak masuk belajar pulak dah... Kalau xsilap 4 March 2012 aku dah kena daftar untuk sem 4 dah...kalau xsilap laa kena confirm dengan my friends dulu..hihihihi  sekejapnya masa berlalu..masa sibuk dah mula mengintai..lepas nie jarang2 pulak laa aku menupdate blog nie..kecian kamu kan siseliparputus..apa nak buat..aku bukan lagi fbholic and bukan lagi blogholic...sem lepas aku sibuk betul sampai nak update 1 entry pun asyik ker draff then delete jew..entah kenapa..but i will try my best okay..bukan apa sejak duduk rumah sendiri aku jarang nak menhadap lappy nie kalau bukan untuk wat homework n surf fb kalau2 ada apa2 pesanan or onfo dari classmate, lecturer or my friends..kalau xde terus aku out..banyak kerja lain aku kena buat daripada ber- fbwalking...


nothingmoreandless: sem depan macam mana ea?? Mudahan dipermudahkan segala urusan aku Ya Allah..=)

No comments:

Post a Comment