Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Monday, March 5, 2012

Jin Kena rasuk..agaknyer!

"Korang dok bt ke amalan kalau skadar tnjuk bek xpyh"

Menyampah betul aku orang macam nie...!
Suka hati aku la FB aku..aku nk post apa, aku nk share apa..aku nk like apa..ADA MASALAH KE??
hishh xpaham betol aku dengan makhluk nie..macam mana jadi friend FB aku ntah..Hello, buat xbuat itu hak pada individu itu sendiri..xkan nak cerita kat satu dunia owh smlm saya solat tahajud, eh esok saya nak berpuasa sunat..ops, jap lagi saya nak bersedekah..PERLU KER?? sekadar nak tunjuk baik xpayah???? HELLO PAKCIK!!!!! kau xsuka dengan apa yang aku post kau ignore ajer laa..itu pun susah ker? ada masalah ke? aku nak tunjuk baik ke apa ke niat aku klik share sebab aku nak berkongsi dengan orang lain..at least kalau orang lain tahu aku pun tumpang sahamnyerr jugak..kau ni ada masalah agaknyer! urghhh..panas hati jer! problem3..=.=" 

No comments:

Post a Comment