Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, March 6, 2012

Shock of Love...Part 1

First time i got it..from the person that truly hope that i will be a part of him in his life. Masa tu aku keluar dinner kat Kuala perlis. Just kami berdua. Then, lepas makan lepak sekejap kat tepi seagate. Cerita nie memang la agak dah basi tapi masih segar dalam ingatan mak okay!!! Actually Mr.PJD ada hutang birthday present for my 21st birthday last year. So, on that night he surprised me with something that i can't imagine..hehehehe romantik gak ea u nie!

He said that hadiah ni biasa-biasa ajer, murah je pun,,bukan mahal pun..ala xkisah la murah ke mahal ke sentimental value tu yang penting hahahaha..dia suruh aku pejamkan mata then dia letak satu kotak kecil atas dashboard keta..dengan ucapan, " sayang jangan marah tau sebab hadiah abang ni biasa jew xmahal pun..nak beli mahal2 mana abang mampu..maaf ya sayang..tapi sayang hargai la pemberian abang ni..semperna bufday sayang dan sebagai tanda permulaan hubungan kita. terkejot mak bila bukak je mata ada satu kotak kecik kat atas dashboard..dalam samar2 cahaya lampu jalan tu aku pegang kotak tuh and hampir2 air liur aku meleleh terkejot!!! "Abangggggg, sayang xkisah pun hadiah yang abang bagi murah ke beli tepi jalan ke tapi nie dah terlampau sangat!!!!!

Dengan nada yang agak marah..NO!!!! memang aku marah! sampai berasap lobang idung...serba salah aku di buatnya..seriusly selama ni aku xpernah dapat hadiah macam ni dari sesiapa pun. =.=''



aah, dia kasi aku cincin emas belah rotan yang memang muat2 jari manis aku! Ya Allah terharu rasa hati nie...speechless! Dia minta aku terima dirinya seadanya..


nothingmoreandless: tapi sayang..... ) : to be continue..!

No comments:

Post a Comment