Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, February 28, 2012

Pelayang Negeri Perlis

Entry kali nie aku nak promote la cikit..

Abang Dee..kecik jer orangnyerr. Wau ni dia buat sendiri masa Festival Layang2 di Pasir Gudang, Johor on 16 February 2012..

Ini adalah salah seorang pelayang negeri Perlis Indera Kayangan..Abang Dee.
Aku kenal dia pun dari Mr.PJD..Masa Satun International  Kite Festival 2012 yang lalu, he is one of the kiters yang dijemput untuk menjayakan festival itu..cewaahhh ayat..

Abang Dee nie sangat baik la bagi aku..kalau korang tengok hasil kerja dia mesti korang kagum..HAsil kerja tiptop..halus jer..kalau banding dengan aku macam puncak bukit dengan kaki bukit la jawabnya...hahahahaha actually this is my first time jumpa abg Dee nie...before this aku cuma pernah cakap dengan dia on call jer..nie baru jumpa..bertuah jugak laa dapat jumpa kiter hebat macam dia...

Dengar Mr.PJD kata next week diaorang dijemput untuk bermain layang2 di Trang, Thailand plak...(alaaaa next week xleyh ikot laaa =( ... Trang ni on the way to  Krabi.. Best tuh!!!!

Then this April, Abang Dee nie akan ke Korea plak sebab ada Kite Festival jugak..wahhh..main wau pun boleh travel the world beb!!!!

Ini lah wau yang dapat 2nd place tuh..cantik kan...corak nie lebih kepada corak kelantan katanya..bertuah aku dapat snap dengan wau nie..tapi xnak upload sebab muka baru bangun tido masa tuh..hahaha


nothingmoreandless: kalau Mr.PJD pergi..nak ikot jugak! kahkahkah

No comments:

Post a Comment