Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Monday, February 27, 2012

I'm Home...

Lepas ja Khuan Don, then terus turun Bukit Wang Kelian..
Sampai rumah dalam jam 12 tengah hari tadi..
Lepas rehat kejap aku gan mak and my little sis pergi antar pulak Mr.PJD balik rumah dia kat Jawi..
cian dia kena paksa drive..ye arr xkecian ker kat cinta dia nie drive jauh2 then nk kena drive lagi..urghhhh u arr plak drive!! uweeekkk! hehehehehe

sampai aje my future mother in law (cewahhh perasan kau) dah siap bungkus kuetoew kuah 3 bungkus untuk kami..

wahhhh...memang lapar bangat nie..(padan muka kau tadi mak kau soh makan dulu before bertolak balik kau xnak) di offered plak laksa..Aku hentam laksa 2 mangkuk beb..xde nak malu2 dah dengan mak Bah and kak Char Mr.PJD..hahahaha..
Kang xpasal kena reject sebab makan banyak..kuikuikui..

ALAMAK!!!! Perut meragam pulak tetiba..aku nie aa masalah sikit..kalau xmakan mesti perut masuk angin..dah perut kosong kau hemtam plak laksa 2 mangkuk???! haaa ambik kau! dengan muka kelat and senyum yang dipaksa aku terus salam n balik umah...hurmmm lepas makan ubat and tido sampai sekarang sambil wat entry nie pun perut aku masih meragam..

nothingmoreandless: Mr.PJD kata lain kali skip breakfast lagi ea..senang nak antar g Emergency terus..! uweeekkkk!

No comments:

Post a Comment