Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, September 14, 2011

Welcome to UiTM Perlis

Ahlan Wasahlan..

11/09/2011- Nak dijadikan cerita tarikh ini sepatutnya aku mendaftar di UiTM Perlis, Arau jam 9.00 pagi with my friends a.k.a Ika, Insyirah, Nasha and Aril..Aei and her friends, Puteri pergi lewat sikit time tuh..
You know what???
dah la time tuh hujan sangat lebat and banjir sekitar jalan Batas Liku ke Arau aku boleh lupa Fail borang yang aku kena bawa???! bukan satu tapi semua..! yang aku bawa boleh fail X-Ray tu jerrr?????
aduh apa la nasib badan...terpaksa la aku patah balik ke rumah..Dah la hujan lebat..Pengalaman tol first day register for degree .. =) 
Hopefully after this everything gonna be alrite...

Apa-apa pun.. Welcome to UiTM Perlis.. (>_<)


No comments:

Post a Comment