Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, September 25, 2011

FINANCE

Masa first time masuk kelas rasa macam 'eh, mampu ke aku nak bawak subjek-subjek ni semua ea?? Macam berat jer..
But, after a week..^____________^
 i think i can make it..InsyaAllah, and from that otak aku sekarang fikir how to make money?? hahahahahaha..tak salah kan? $$$$$$$ mata duitan ke aku ni??! eh, tak but i learn how to make and control my money. Watpe ambik subjek Personal Financial Planning KAT UiTM Perlis tuh kalau tak reti plan your own budget kan3..hahahahaha..wah, aku dah mula influence my family about finance. hahahaha semua dah kena hasut dengan aku..! ngeeeee....tapi for their own benefit ok! bukan aku ajar bende2 yang akan merugikan mereka..hahahaha my first question to them..''Nak wat duit x??? meh sini..hahahaha aku tunjukkan jalan...ngeeeee baguih x dapat adik yang baik hati ini..sekarang aku betul2 updated with shares and yang seangkatan dengannya laa..tapi xdela macam pakar2 kat bursa saham tuh! aku pakar kampong jerrr...cewahhhh..! wah..boleh jadi broker saham tak aku?? ada gaya x?? Mr. PJD pun aku dah bagi syarahan..hehehehe dun worry dear..it has no risk. dun worry okay..! 
(walhal dalam hati, cayunk tau tak sayang bagi idea ni untuk cayunk cepat sikit tambah duit dalam poket tu supaya cepat boleh masuk meminang sayang ni??! ada faham x???) hahahaha gatai tol! entah dia faham ke x niat baik and murni aku ni..hurmmm...=) 


I LOVE FINANCE SOooooooo KETAT2..<3

2 comments:

  1. finance adalah subject yang paling tidak digemari

    ReplyDelete
  2. Adik ada no phone anggerik wangi x..kak nk tanya pasal rumah

    ReplyDelete