Daisypath Anniversary of Nuraini & Mr.PJD

Daisypath Anniversary tickers


Friday, February 11, 2011

BERITA TERGEMPAR!!!!!!!!!!!!!!!

Segempar mana tajuk ini segempar itulah berita yang bakal saya khabarkan kepada Uollz semua.

Attention please!

Berita Terkini!

Di TV2..
Gambaran Meteor dilaporkan sedang menuju ke arah bumi.
Berita ini dilaporkan dapat dilihat oleh kebanyakan penduduk bumi.
Kejadian aneh ini dijangka akan berlarutan hingga 19 Februari 2011.

(10.00 PM- 9/02/2011: tengah menonton TV2 tetiba telinga aku menangkap bunyi berita terkini di TV2..
tentang kejadian meteor yang sedang menuju ke bumi! masa tuh aku sorang je tengah tengok TV memendangkan kawan2 lain BUSY dengan aktiviti masing2..
sampai ternganga mulut aku dengar berita neyh..nak menjerit pun ada tapi aku kuatkan semnagat untuk dengar berita neyh sampai habis. Memang masa tuh aku dah fikir, DUNIA DAH NAK KIAMAT KER??? nak menangis pun ada..huhuhuuu sekali pembaca berita tuh pusing ke kanan and sebut ''19 Februari 2011 malam anugerah angkasa kan?? WHAT???? just gimik??
warrrggghhhhhh memang aku rasa nak menjerit menanggis!!!! ada ke patut wat macam tuh! serius aku ingat betul2 punya news tadi! mencik3
kalau pakcik yang ada heart attack tengok macam mana??...sejenak aku terfikir, kalau lah betol??!)


p/s 20 tahun hidup di dunia apa aku dah sumbangkan???
banyak sumbangkan -ve ke +ve??


p/s kepada sesiapa pun yang mengenali atau tidak mengenali..maafkan segala salah and silap saya =D

No comments:

Post a Comment